Salgstræning
Salgstræning betragtes i erhvervskredse som standardpensum for kursusledere inden for alle områder af salg.
Denne bog, der nu udgives på dansk af Forlaget Birmar, er en trin-for-trin vejledning i salgskurser. Frank Salisbury forklarer, hvilke opgaver sælgere skal fokusere på, hvilke færdigheder, der kræves af dem, samt den bedste måde at videreuddanne dem på. Forfatteren introducerer nye fremgangsmåder med hensyn til struktureret og professionelt salg, brug af nonverbal kommunikation, teknikker til salgschefers videreuddannelse af deres medarbejdere i marken og vigtigheden af motivation. Bogen indeholder en fuldstændig ny indgangsvinkel til salg – nemlig at salgschefer skal fungere som coaches, hvilket spiller en afgørende rolle for sælgernes og dermed virksomhedens succes.
Frank Salisbury gør sig til talsmand for, at salg er en fysisk færdighed, der kan læres af alle. Denne pragmatiske indgangsvinkel underbygges i bogen Salgstræning – en vejledning, som er et must for alle organisationer, der tager videreuddannelse af professionelle sælgere alvorligt.
Om forfatteren
Frank Salisburys karriere inden for salg, salgsledelse og kursusvirksomhed er omfattende. Han var HR-chef i Abbey National Financial Services indtil 1997, og siden da har han arbejdet som ledelseskonsulent og personlig udviklingscoach. Han har også været med til at grundlægge Softsell LimitedForfatter | Frank Salisbury |
---|---|
Forlag | Forlaget Birmar |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 22. mar. 2010 |
Sideantal | 238 |
Bredde | 178 |
Højde | 252 |
Dybde | 24 |
Vægt | 607 |
Første udgave | 2010 |
Oplagsdato | 22. mar. 2010 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788791269592 |
ISBN-10 | 8791269598 |
EAN | 9788791269592 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Lenette Bøgelund Mortensen |
Omslagsgrafiker | Marianne Stig Duehart |
Illustreret i farver/sh | Nej |