SCM

Af: Jan Lythcke-Jørgensen, Tage Skjøtt-Larsen & Ole M. Svendsen
455,00 kr
558
ISBN
9788775538560
Bogen giver et kvalificeret bud på, hvad en SCM-strategi er, og hvad den skal indeholde.

SCM er ikke bare styring af forsyningskæden, det er styring og optimering af det netværk af kunder, leverandører og partnere enhver moderne virksomhed står i relation til. SCM er heller ikke bare logistik, det er opbygning og udvikling af eksterne relationer, kollaborativ planlægning og customer relationship management (CRM). SCM er en strategi, som udtrykker en vision om, hvordan samarbejde skal foregå, snarere end at give konkrete handlingsanvisninger på, hvordan visioner skal realiseres i praksis.
Specifikationer
Undertitel Supply Chain Management i et ledelsesperspektiv
Forfatter Jan Lythcke-Jørgensen, Tage Skjøtt-Larsen & Ole M. Svendsen
Forlag Børsen
Indbinding Indbundet
Product Type Danske bøger
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. okt. 2001
Sideantal 302
Bredde 170
Højde 241
Dybde 0
Vægt 727
Første udgave 2001
Oplagsdato 1. okt. 2001
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788775538560
ISBN-10 8775538563
EAN 9788775538560
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.