Selektion

310,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788761666109
Antologiens første kapitler præciserer medietekstperspektivet samt anskueliggør nytteværdien og nødvendigheden af, hvordan man netop reflekterer over og besvarer spørgsmålet: Hvordan kan man begrunde og diskutere udvælgelsen af de medietekster, der skal danne grundlag for analyse?  
De følgende kapitler giver eksempler på konkrete besvarelser med henvisning til en bred vifte af medier og medietekster.
SELEKTION – om udvælgelse af medietekster til analyse. MÆRKK – ÆSTETIK OG KOMMUNIKATION henvender sig til forskere og studerende på de universitære humanistiske og samfundsvidenskabelige fag- og studiemiljøer, hvor medietekstanalyse er på dagsordenen. 
Specifikationer
Undertitel om udvælgelse af medietekster til analyse
Forlag Systime
Indbinding Hæftet
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 19. aug. 2015
Sideantal 207
Bredde 171
Højde 240
Dybde 10
Vægt 466
Første udgave 2015
Oplagsdato 19. aug. 2015
Oplag 1
Udgave 1
Serie MÆRKK
ISBN-13 9788761666109
ISBN-10 8761666106
EAN 9788761666109
Sprog dan
Orignalsprog dan
Oversætter null
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.