Selektion
310,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788761666109
Antologiens første kapitler præciserer medietekstperspektivet samt anskueliggør nytteværdien og nødvendigheden af, hvordan man netop reflekterer over og besvarer spørgsmålet: Hvordan kan man begrunde og diskutere udvælgelsen af de medietekster, der skal danne grundlag for analyse?
De følgende kapitler giver eksempler på konkrete besvarelser med henvisning til en bred vifte af medier og medietekster.
SELEKTION – om udvælgelse af medietekster til analyse. MÆRKK – ÆSTETIK OG KOMMUNIKATION henvender sig til forskere og studerende på de universitære humanistiske og samfundsvidenskabelige fag- og studiemiljøer, hvor medietekstanalyse er på dagsordenen.
Undertitel | om udvælgelse af medietekster til analyse |
---|---|
Forlag | Systime |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 19. aug. 2015 |
Sideantal | 207 |
Bredde | 171 |
Højde | 240 |
Dybde | 10 |
Vægt | 466 |
Første udgave | 2015 |
Oplagsdato | 19. aug. 2015 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | MÆRKK |
ISBN-13 | 9788761666109 |
ISBN-10 | 8761666106 |
EAN | 9788761666109 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | null |
Illustreret i farver/sh | Nej |