Selvforstærkende strategier hos begynderlæseren
257,50 kr
500
ISBN
9788777063480
Jørgen Frost præsenterer et afbalanceret læsesyn, hvor der både ses på, hvordan læreren bør være rustet til at møde de krav, skolen stiller i dag, og hvad den gode elev og den gode skole er, når vi taler om optimale betingelser for læseundervisning.
Bogen indeholder forslag til læsepraksis på forskellige trin, som alle er baseret på forskning, der udfordrer den læsepædagogiske tradition ud fra et nutidigt læringssyn.
ogen kan inspirere til en kvalificering af læseundervisningen i en tid, hvor elevgruppen bliver stadig mindre homogen, og hvor der er et øget behov for, at læreren kan møde det enkelte barn dér, hvor det befinder sig fagligt.
Bogen indeholder forslag til læsepraksis på forskellige trin, som alle er baseret på forskning, der udfordrer den læsepædagogiske tradition ud fra et nutidigt læringssyn.
ogen kan inspirere til en kvalificering af læseundervisningen i en tid, hvor elevgruppen bliver stadig mindre homogen, og hvor der er et øget behov for, at læreren kan møde det enkelte barn dér, hvor det befinder sig fagligt.
Forfatter | Jørgen Frost |
---|---|
Forlag | Psykologisk forlag |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 5. nov. 2002 |
Sideantal | 168 |
Bredde | 150 |
Højde | 224 |
Dybde | 10 |
Vægt | 300 |
Første udgave | 2002 |
Oplagsdato | 7. feb. 2007 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788777063480 |
ISBN-10 | 8777063481 |
EAN | 9788777063480 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |