Service er marketing

Af: Søren Bechmann
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702120424
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser  
Specifikationer
Undertitel Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
Forfatter Søren Bechmann
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Kundeservice, Salgsledelse og markedsføringsledelse
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 20. feb. 2012
Sideantal 208
Bredde 140
Højde 220
Dybde 17
Vægt 341
Første udgave 16
Oplagsdato 13. apr. 2022
Oplag 8
Udgave 1
ISBN-13 9788702120424
ISBN-10 8702120424
EAN 9788702120424
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist Søren Roed Schack
Omslagsgrafiker Søren Roed Schack
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.