Serviceøkonomi
340,00 kr
83
ISBN
9788776757090
En opdateret videreudvikling af den kendte lærebog, rettet primært mod serviceøkonomstudiet, således at de nyeste fagplaner er dækket ind. I denne udgave er der en fyldig gennemgang af regnskaber inden for oplevelses- og serviceindustrien. Endvidere belyses anvendelsen af økonomistyringssystemer og emnet Yield Management. Ud over teorien, der er rettet mod oplevelsesøkonomien, er der forskllige cases, der bl.a. belyser konkrete problemstilinger på hotel- og restaurantområdet. Lærebogens brugere har på bogens web-adresse fri adgang til en opgavesamling, der følger grundbogens opbygning, ligesom underviserne har adgang til vejledende løsninger til opgaverne på hjemmesidens underviserforum.
Undertitel | økonomi for service- og oplevelsesindustrien |
---|---|
Forfatter | Ole Bredgaard |
Forlag | Gyldendal Akademisk |
Indbinding | e-bog (pdf-format) |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 31. dec. 2008 |
Sideantal | 205 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2008 |
Oplagsdato | 31. dec. 2008 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776757090 |
ISBN-10 | 8776757090 |
EAN | 9788776757090 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | publizon |
Illustreret i farver/sh | Nej |