Serviceøkonomi
340,00 kr
83
ISBN
9788776757090
En opdateret videreudvikling af den kendte lærebog, rettet primært mod serviceøkonomstudiet, således at de nyeste fagplaner er dækket ind. I denne udgave er der en fyldig gennemgang af regnskaber inden for oplevelses- og serviceindustrien. Endvidere belyses anvendelsen af økonomistyringssystemer og emnet Yield Management. Ud over teorien, der er rettet mod oplevelsesøkonomien, er der forskllige cases, der bl.a. belyser konkrete problemstilinger på hotel- og restaurantområdet. Lærebogens brugere har på bogens web-adresse fri adgang til en opgavesamling, der følger grundbogens opbygning, ligesom underviserne har adgang til vejledende løsninger til opgaverne på hjemmesidens underviserforum.
| Undertitel | økonomi for service- og oplevelsesindustrien |
|---|---|
| Forfatter | Ole Bredgaard |
| Forlag | Gyldendal Akademisk |
| Indbinding | e-bog (pdf-format) |
| Varegruppe | Økonomi |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 31. dec. 2008 |
| Sideantal | 205 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2008 |
| Oplagsdato | 31. dec. 2008 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788776757090 |
| ISBN-10 | 8776757090 |
| EAN | 9788776757090 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Omslagsgrafiker | publizon |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




