Serviceleverance

Af: Jan Erik Dahl, Jørgen Kjærgaard
398,75 kr
555
ISBN
9788750044086

Denne bog bygger bro mellem de mange forskellige definitioner af begrebet serviceleverance, som for eksempel service management, service design og service operations. Denne helt nye helhedsorienterede tilgang til serviceleverancen og til servicevirksomheden har særligt fokus på at maksimere den dobbelte værdiskabelse, hvor virksomheden leverer en attraktiv service til kunden på en måde, som på samme tid er effektiv for virksomheden.

Bogen viser dig, hvordan du manøvrerer og ser potentialer og forbedringsmuligheder i din virksomhed og hjælper dig til at vælge, hvilke værktøjer der er relevante for at kunne realisere disse. Du får et enkelt overblik over serviceleverancesystemet samt de elementer, du skal have styr på for i praksis at kunne skabe et serviceleverancesystem i verdensklasse.  

 

 "Ledelsesmæssigt er service stadig en ret upåagtet disciplin – på trods af, at det netop er på serviceområdet, at mange virksomheder har mulighed for at differentiere sig og opnå konkurrencemæssig fordel – eller rette op på skrantende kundetilfredshed. Det har forfatterne blik for både på det strategiske og operationelle plan med denne bog, der beskriver holdninger og værktøjer, der kan skabe en stærkere og mere profitabel relation til kunderne. Det gør bogen til oplagt læsning for stort set hele dansk erhvervsliv. Jens Klarskov, adm. direktør Dansk Erhverv."

Specifikationer
Forfatter Jan Erik Dahl, Jørgen Kjærgaard
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 4. apr. 2014
Sideantal 304
Bredde 152
Højde 227
Dybde 26
Vægt 544
Første udgave 2014
Oplagsdato 4. apr. 2014
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788750044086
ISBN-10 8750044087
EAN 9788750044086
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.