Set gennem nettet

Af: Elisabeth Hoff-Clausen
48,75 kr
På lager
ISBN
9788759309452
Bogen handler om de kommunikationsvilkår, der gælder på nettet og ser på, hvad de kræver for afsenderen, hvis man vil fremstå troværdigt. Hjemmesider er afslørende, fordi de både viser det, virksomheden prøver at fremstå som - og samtidig ofte en del om, hvordan man egentlig er. Er der ikke sammenfald, svækkes troværdigheden. Ethos på hjemmesider skal altså komme indefra, og hvad det i praksis kan indebære, skitserer bogen et bud på.
Specifikationer
Undertitel organisationers troværdighed på hjemmesider
Forfatter Elisabeth Hoff-Clausen
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Internet: generelt, Internetvejledninger og Internettjenester
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 11. feb. 2002
Sideantal 92
Bredde 168
Højde 239
Dybde 5
Vægt 186
Første udgave 2002
Oplagsdato 7. sep. 2010
Oplag 3
Udgave 1
Serie Den kommunikerende organisation.
ISBN-13 9788759309452
ISBN-10 8759309458
EAN 9788759309452
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.