Skab oplevelser

Af: C Bratvold, T Laustsen, J Mülhausen, K Møgelvang, A Vangstrup
425,00 kr
Udsolgt
ISBN
9788757128369
SKAB OPLEVELSER handler om, hvordan man kan arbejde strategisk og praktisk med oplevelsesøkonomi og oplevelsesledelse.Bogen er praksisnær og indeholder eksempler fra virksomheder, der arbejder med oplevelsesøkonomi. Med SKAB OPLEVELSER får du et solidt indblik i, hvordan virksomheder kan iscenesætte og skabe oplevelser for brugerne, sætte strategien, lede en oplevelsesvirksomhed, implementere og styre processer samt udføre økonomisk målstyring.Bogens kapitler har fokus på disse fem emner: At skabe oplevelser StrategiLedelse Processer Økonomisk styringSKAB OPLEVELSER har udgangspunkt i hotel- og restauranterhvervet, som er en branche, hvor mange virksomheder har bevæget sig fra at være serviceorienterede virksomheder til egentlige oplevelsesvirksomheder. De gode eksempler fra oplevelsesvirksomhederne i bogen kan nemt overføres til andre brancher.SKAB OPLEVELSER retter sig dels mod virksomheder, der ønsker at ændre hele eller dele af deres strategi i forhold til oplevelsesøkonomi, men kan også danne baggrund for fagene Oplevelsesledelse og Oplevelsesøkonomi på Akademiuddannelsen i Oplevelsesøkonomi.
Specifikationer
Forfatter C Bratvold, T Laustsen, J Mülhausen, K Møgelvang, A Vangstrup
Forlag Praxis Nyt Teknisk Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Serviceerhverv
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition EF
Udgivelsesdato 20. okt. 2014
Sideantal 338
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2014
Oplagsdato 20. okt. 2014
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788757128369
ISBN-10 8757128367
EAN 9788757128369
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.