Slå igennem
300,00 kr
500
ISBN
9788702101133
Du har en god idé. Du ved, den kan hjælpe din virksomhed eller afdeling. Du præsenterer den for din gruppe og bliver mødt med kritiske spørgsmål og kommentarer. Og før du ved af det, er din idé død – skudt ned.
Det behøver ikke gå sådan. I Slå igennem viser Kotter og Whitehead, hvordan du kan vinde tilhørerne og få opbakning til din ide. De viser en række strategier til at forstå nej-sigernes måde at angribe på, og redskaber til at møde deres angreb. Ved at invitere ”slangen” indenfor øger du dine muligheder for, at din idé slår igennem.
Bogen præsenterer nogle illustrative og morsomme historier, hvor vi ser forskellige måder, en idé blive skudt ned på. Hver historie følges op med råd og modstrategier. Nogle af de angreb, en ide kan dø under, er:
* Forsinkelser i det uendelige
* Forvirring gennem for mange irrelevante data
* Frygt for konsekvenserne
* Undergravning af din troværdighed.
Læs bogen og bliv klædt på til kamp mod disse angreb, så din gode ide bliver antaget og er med til at forandrer tingenes tilstand til noget bedre.
Undertitel | Sådan undgår du, at din gode idé bliver skudt ned |
---|---|
Forfatter | John P. Kotter;Lorne Whitehead |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Innovation i virksomheder, Ledelse og beslutningstagning |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 30. nov. 2010 |
Sideantal | 208 |
Bredde | 134 |
Højde | 206 |
Dybde | 21 |
Vægt | 358 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 30. nov. 2010 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702101133 |
ISBN-10 | 8702101133 |
EAN | 9788702101133 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | Else Warberg - Translatørfirmaet |
Omslagsgrafiker | Søren Roed Schack |
Illustreret i farver/sh | Nej |