Small data
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702200676
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.
Undertitel | De små spor der afslører store trends |
---|---|
Forfatter | Martin Lindstrom |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Antropologi, Entreprenørskab, Forbrugerisme, Innovation i virksomheder, Internationale virksomheder, Sociologi, Varemærker og branding |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 25. apr. 2016 |
Sideantal | 250 |
Bredde | 141 |
Højde | 221 |
Dybde | 22 |
Vægt | 445 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 25. apr. 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702200676 |
ISBN-10 | 8702200676 |
EAN | 9788702200676 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Martin Dennis |
Illustreret i farver/sh | Nej |