Small data

Af: Martin Lindstrom
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702200676
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.
Specifikationer
Undertitel De små spor der afslører store trends
Forfatter Martin Lindstrom
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Indbundet
Thema koder Antropologi, Entreprenørskab, Forbrugerisme, Innovation i virksomheder, Internationale virksomheder, Sociologi, Varemærker og branding
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. apr. 2016
Sideantal 250
Bredde 141
Højde 221
Dybde 22
Vægt 445
Første udgave 0
Oplagsdato 25. apr. 2016
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702200676
ISBN-10 8702200676
EAN 9788702200676
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Martin Dennis
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.