Sociale medier
182,50 kr
På lager
ISBN
9788702106299
På få år har de sociale medier vendt op og ned på den måde, vi bliver venner, inviterer til fester, diskuterer politik og laver reklamer på. Vi kan dele tanker, billeder, videoer og links med hinanden og finde andre, der deler vores interesser.
De sociale medier giver nogle fantastiske nye muligheder for at skabe en masse i fællesskab.Men er vi nogensinde til stede i nuet og fordybede, hvis vi hele tiden tjekker Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Instagram osv.?
Bogen Sociale medier opridser nogle af de grundlæggende fællestræk, som kendetegner mange af de sociale medier, og forklarer på hvilken måde, de påvirker vores liv og hverdag på godt og ondt.
Forfatter | Nadja Pass |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Fagbøger for børn og unge: generel faglitteratur, Grundskolen: udskoling, Læseletbøger |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 26. sep. 2012 |
Sideantal | 32 |
Bredde | 172 |
Højde | 245 |
Dybde | 5 |
Vægt | 97 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 26. sep. 2012 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Gyldendal VIDEN |
ISBN-13 | 9788702106299 |
ISBN-10 | 8702106299 |
EAN | 9788702106299 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Artist | Hanne Frost |
Omslagsgrafiker | Hanne Frost |
Illustreret i farver/sh | Nej |