Som ringe i vandet

Af: Peter Jepsen
360,00 kr
På lager
ISBN
9788759329801
Digitale kanaler, sociale medier og mobile platforme har forandret medievirkeligheden markant. Det har ændret vores medievaner, magtbalancen mellem traditionelle, journalistiske medier og nye medier, og det udfordrer virksomheders kommunikation med deres omverden. For hvordan kan man arbejde målrettet med sit omdømme i en stadigt mere fragmenteret virkelighed, hvor grænserne mellem forskellige kommunikationsdiscipliner flyder ud, og hvor hastigheden hele tiden synes at blive øget? 
Som ringe i vandet præsenterer en samlet model for arbejdet med strategisk PR og omdømme. Modellen PR-huset er forankret i teori og metode, men samtidig baseret på forfatterens praktiske erfaring. Bogen giver således både en grundlæggende introduktion til PR og en lang række konkrete værktøjer, der kan skabe resultater i praksis. Og svar på, hvad der er forandret i arbejdet med PR, og hvilke klassiske dyder der stadig har værdi.
Specifikationer
Undertitel Strategisk PR og omdømme i en forandret medievirkelighed
Forfatter Peter Jepsen
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 15. maj 2018
Sideantal 250
Bredde 171
Højde 240
Dybde 19
Vægt 622
Første udgave 0
Oplagsdato 15. maj 2018
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788759329801
ISBN-10 8759329807
EAN 9788759329801
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.