Sponsoraftaler
620,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788761907585
I mange år har sponsorater haft stor betydning som markedsføringsmedie og finansieringskilde på sport- og kulturområdet. I udlandet og nu også i Danmark anvendes sponsorater i stigende grad også inden for andre samfundssektorer, som ikke tidligere har kendt til den form for finansiering. Det er naturligvis fortsat indenfor sport, kultur og "events", at sponsoraftalen har sin stærkeste placering, men det danske sponsormarked har ikke generelt været præget af gennemarbejdede juridiske aftaler.
Undertitel | Inkl. Cd-rom |
---|---|
Forfatter | Lars Halgreen |
Forlag | Thomson |
Indbinding | Bog & CD-ROM |
Varegruppe | Love |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1900 |
Sideantal | 99 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2004 |
Oplagsdato | 2. jan. 2004 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Paradigma. |
ISBN-13 | 9788761907585 |
ISBN-10 | 8761907588 |
EAN | 9788761907585 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |