Sprogstimulering
450,00 kr
Udsolgt
ISBN
9788723013729
Børn lærer sprog ved at bruge det. I begyndelsen gennem dialog, men allerede fra to- til treårsalderen begynder de selvstændigt at eksperimentere med selve sproget. Bente Eriksen Hagtvet har fulgt en række førskolebørns sproglige udvikling - i tale og skrift - og studeret deres leg med det skriftlige medie. Hun beskriver sprogudviklingen og fremhæver sammenhængen mellem udviklingen af talt og skrevet sprog. Bogen giver hermed indsigt i de sproglige forudsætninger for at lære at læse og skrive. Bogen er primært aktuel for pædagoger og lærere, som arbejder med børn i to- til seksårsalderen.
| Undertitel | tale og skrift i førskolealderen |
|---|---|
| Forfatter | Bente Eriksen Hagtvet |
| Forlag | Akademisk Forlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Kognitiv psykologi, Sprogundervisning og sprogindlæring, Undervisning i et specifikt fag |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 19. dec. 2003 |
| Sideantal | 400 |
| Bredde | 172 |
| Højde | 239 |
| Dybde | 30 |
| Vægt | 975 |
| Første udgave | 2003 |
| Oplagsdato | 7. sep. 2011 |
| Oplag | 4 |
| Udgave | 1 |
| Serie | Læringsarenaer |
| ISBN-13 | 9788723013729 |
| ISBN-10 | 8723013729 |
| EAN | 9788723013729 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | nor |
| Oversætter | Trine Sassersen Mia Finnemann Schultz |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




