Steve Jobs
Steve Jobs er af verdens mest succesfulde topledere. Han er benhård, karismatisk og med en nærmest overjordisk sans for at udvælge de rigtige ideer på det rigtige tidspunkt. Og så har han gjort marketing til en event-disciplin som dækkes af samtlige medier over hele kloden. Under Steve Jobs´ledelse har Apple opnået utrolige resultater:
- Selskabet er gået fra nær fallit til at slå Google og Microsoft i markedsværdi
- Apple har revolutioneret musikbranchen med iPod og den digitale medietjeneste iTunes.
- iPhone har totalt ændret magtbalancen i det globale mobiltelefonmarked
- Apple har opfundet en helt ny forretningsmodel for software, musik og medier
Med iPad har selskabet skabt en helt ny kategori af personlige computereHvordan tænker Steve Jobs?Men hvad driver denne serieiværksætter og topleder? Og hvad tænker han? Leander Kahney, den tidligere redaktør for det amerikanske teknologimagasin Wired, satte sig for at besvare disse spørgsmål. Og han nåede frem til syv væsentlige personlighedstræk ved Steve Jobs. Ingen biografi kommer tættere på Steve Jobs end Leander Kahneys.
Undertitel | Manden bag Apple |
---|---|
Forfatter | Leander Kahney |
Forlag | Libris |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Biografier, sande fortællinger og ikkefiktiv prosa, IT-branchen |
Varegruppe | Biografier & erindringer |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 25. aug. 2010 |
Sideantal | 285 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2010 |
Oplagsdato | 14. jul. 2011 |
Oplag | 3 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788778439208 |
ISBN-10 | 8778439205 |
EAN | 9788778439208 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Karen Mohr Sokkelund |
Illustreret i farver/sh | Nej |