Store kriser
318,75 kr
På lager
ISBN
9788750061250
I bogen STORE KRISER viser forfatterne, hvordan virksomheder forbereder sig og anvender de rette strategier til at overleve eller ligefrem udnytte kriser. For kriser gør ikke kun ondt. De rummer også potentialet til, at virksomheder udvikler sig, så noget nyt og bedre får plads til at gro.
Bogens forfattere forsker i iværksætteri og entreprenørskab og har gennem en årrække undersøgt kriser - senest coronakrisen, der fungerer som en gennemgående case i bogen.
STORE KRISER henvender sig til ledere, mellemledere og medarbejdere samt til studerende, der skal introduceres til strategi, forretningsudvikling og krisehåndtering.
Undertitel | Parathed og strategier i danske virksomheder |
---|---|
Forfatter | Kim Klyver;Suna Løwe Nielsen |
Forlag | Akademisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Organisationsteori og organisationspsykologi, Økonomiske kriser og finansielle kriser og katastrofer |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 30. maj 2022 |
Sideantal | 256 |
Bredde | 156 |
Højde | 226 |
Dybde | 21 |
Vægt | 465 |
Første udgave | 2022 |
Oplagsdato | 30. maj 2022 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8750061259 |
EAN | 9788750061250 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |