Storytelling
Simon Spies og Dynelarsen kan få enhver til at spidse øren. Her blev der lavet storytelling, længe før begrebet blev opfundet. En fyrstelig pels eller et par jyske træsko, men ikke skyggen af diskrete nålestribede jakkesæt. Det kastede en uendelig strøm af skandaløse historier af sig, hvis reklameværdi aldrig ville kunne overgås af noget reklamebureau.
Disse grundlæggeres dristighed bliver sporet tilbage til den altid kampberedte don Quixote og frem til særegne folk som Peter Albæk og Lars von Trier. Ditlev Engel rejser sig for at give vindmøllerne luft under vingerne, Christian Stadil sætter hummel-striberne på himmelflugt, mens Stine Bossen går i brechen for et Kongeligt Teater forladt af sin mæcen.
Den skjulte formel er: Skad ikke andre, sæt dig selv på spil og kæmp mod vinden selv. Så opstår de tusind historier helt af sig selv.
Undertitel | Fra don Quixote til Lars Larsen |
---|---|
Forfatter | Rigmor Kappel Schmidt |
Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Kultur, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. nov. 2012 |
Sideantal | 294 |
Bredde | 166 |
Højde | 241 |
Dybde | 22 |
Vægt | 603 |
Første udgave | 2012 |
Oplagsdato | 12. nov. 2012 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788779341296 |
ISBN-10 | 8779341292 |
EAN | 9788779341296 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |