Storytelling - branding i praksis, 2. udgave

Af: Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch
367,50 kr
På lager
ISBN
9788759314074
Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden.Med konkrete anvisninger, værktøjer og masser af eksempler giver Storytelling inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et værktøj til at styrke sit brand - internt såvel som eksternt.Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder fremtidsprofetierne. Men debatten svæver i de højere luftlag, og mange virksomheder er stadig i vildrede: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvordan finder vi den gode historie? Og hvordan fortæller vi historien, så det giver den rette afsmitning på virksomhedens brand?Denne bog er skrevet af praktikere til praktikere og studerende.
Specifikationer
Forfatter Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Indbundet
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 5. aug. 2009
Sideantal 255
Bredde 176
Højde 235
Dybde 20
Vægt 808
Første udgave 2009
Oplagsdato 15. aug. 2013
Oplag 3
Udgave 2
ISBN-13 9788759314074
ISBN-10 8759314079
EAN 9788759314074
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.