Storytelling - branding i praksis, 2. udgave
367,50 kr
På lager
ISBN
9788759314074
Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden.Med konkrete anvisninger, værktøjer og masser af eksempler giver Storytelling inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et værktøj til at styrke sit brand - internt såvel som eksternt.Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder fremtidsprofetierne. Men debatten svæver i de højere luftlag, og mange virksomheder er stadig i vildrede: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvordan finder vi den gode historie? Og hvordan fortæller vi historien, så det giver den rette afsmitning på virksomhedens brand?Denne bog er skrevet af praktikere til praktikere og studerende.
Forfatter | Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 5. aug. 2009 |
Sideantal | 255 |
Bredde | 176 |
Højde | 235 |
Dybde | 20 |
Vægt | 808 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 15. aug. 2013 |
Oplag | 3 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788759314074 |
ISBN-10 | 8759314079 |
EAN | 9788759314074 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |