Strategi i vindervirksomheder
Strategi i vindervirksomhed er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner. Bogen handler om og er skrevet til danske virksomheder og henvender sig til virksomhedsledere, virksomhedsrådgivere og studerende, der ønsker værktøjer og målrette viden om strategiarbejde i virksomheder.
Forfatterteamet Jørgen Lægaard og Mikael Vest er formentligt Danmarks største erfaringsbase, når det kommer til vellykket strategiarbejde i praksis. Tilsammen har de været aktivt involveret i omkring 500 strategiprocesser, har erfaring fra topjobs i dansk erhvervsliv, arbejder som bestyrelsesmedlemmer og formænd i en lang række danske erhvervsvirksomheder og er hhv. lektor og ekstern lektor inden for universitetsverdenen.
”Bogen og specielt de cases, der behandles, er aldeles fremragende.”
Direktør Ole Steffensen, Olav W. Hansen A/S
”Strategi i vindervirksomhed er for mig som erhvervsadvokat og bestyrelsesmedlem et meget velegnet værktøj.” Advokat Mogens Birkebæk, Abel & Skovgaard Larsen Advokatfirma
Forfatter | Jørgen Lægaard, Mikael Vest |
---|---|
Forlag | Jyllands-Posten |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. feb. 2010 |
Sideantal | 503 |
Bredde | 174 |
Højde | 250 |
Dybde | 36 |
Vægt | 975 |
Første udgave | 2006 |
Oplagsdato | 15. aug. 2011 |
Oplag | 2 |
Udgave | 3 |
ISBN-13 | 9788776922191 |
ISBN-10 | 8776922197 |
EAN | 9788776922191 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |