Strategies in Emerging Markets

Af: Michael W. Hansen, Marcus M. Larsen, Torben Pedersen, Bent Petersen, Peter Wad
238,75 kr
På lager
ISBN
9788763002363
Verdens økonomiske tyngdepunkt forskyder sig til Asien. De asiatiske markeder er vokset de sidste årtier og rummer et stadigt større potentiale for danske virksomheder. Det gælder ikke mindst for Kina og Indien. Strategies in Emerging Markets fortæller om de erfaringer, som syv større danske virksomheder har gjort sig med disse markeder og deres muligheder og faldgrupper. Bogen henvender sig primært til studerende inden for internationale virksomhedsstudier, erhvervsøkonomi og strategi. Også virksomhedsledere, der arbejder med vækstmarkeder, vil kunne drage nytte af bogen.
Specifikationer
Undertitel A Case Book on Danish Multinational Corporations in China and India
Forfatter Michael W. Hansen, Marcus M. Larsen, Torben Pedersen, Bent Petersen, Peter Wad
Forlag CBS Press
Indbinding Hæftet
Thema koder Erhvervslivsstudier: generelt, Indien, Kina
Varegruppe Engelsk, management og EDB, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 30. aug. 2010
Sideantal 190
Bredde 160
Højde 230
Dybde 12
Vægt 300
Første udgave 2010
Oplagsdato 15. feb. 2018
Oplag 3
Udgave 1
ISBN-13 9788763002363
ISBN-10 8763002361
EAN 9788763002363
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.