Strategisk kommunikation

Af: Mie Femø Nielsen
298,75 kr
På lager
ISBN
9788750043980

2. reviderede og udvidede udgave

Strategisk kommunikation er et fagområde i vækst. Private virksomheder, offentlige institutioner og interesseorganisationer har stigende fokus på betydningen af god kommunikation.

Flere og flere ansættes derfor til at arbejde med kommunikation, og flere og flere interesserer sig for kommunikation. Denne bog giver en enkel introduktion til det strategiske arbejde med kommunikation. Den henvender sig derfor til den interesserede læser uden de store forkundskaber om strategisk kommunikation, uanset om bogen læses som del af pensum på en uddannelse, som led i kompetenceudvikling på jobbet eller ud fra en privat interesse i at sætte sig ind i et spændende område.

Bogen er en brugsbog, der hjælper læseren til at tænke professionelt, systematisk og metodisk, når det drejer sig om strategisk kommunikation. Ved hjælp af analyser og andet forarbejde hjælpes man til selv at kunne tilrettelægge god kommunikation, der fremmer strategiske mål.

Specifikationer
Forfatter Mie Femø Nielsen
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 29. maj 2014
Sideantal 248
Bredde 154
Højde 227
Dybde 20
Vægt 459
Første udgave 2014
Oplagsdato 5. feb. 2020
Oplag 4
Udgave 2
ISBN-13 9788750043980
ISBN-10 8750043986
EAN 9788750043980
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.