Strategisk kommunikation
2. reviderede og udvidede udgave
Strategisk kommunikation er et fagområde i vækst. Private virksomheder, offentlige institutioner og interesseorganisationer har stigende fokus på betydningen af god kommunikation.
Flere og flere ansættes derfor til at arbejde med kommunikation, og flere og flere interesserer sig for kommunikation. Denne bog giver en enkel introduktion til det strategiske arbejde med kommunikation. Den henvender sig derfor til den interesserede læser uden de store forkundskaber om strategisk kommunikation, uanset om bogen læses som del af pensum på en uddannelse, som led i kompetenceudvikling på jobbet eller ud fra en privat interesse i at sætte sig ind i et spændende område.
Bogen er en brugsbog, der hjælper læseren til at tænke professionelt, systematisk og metodisk, når det drejer sig om strategisk kommunikation. Ved hjælp af analyser og andet forarbejde hjælpes man til selv at kunne tilrettelægge god kommunikation, der fremmer strategiske mål.
Forfatter | Mie Femø Nielsen |
---|---|
Forlag | Akademisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 29. maj 2014 |
Sideantal | 248 |
Bredde | 154 |
Højde | 227 |
Dybde | 20 |
Vægt | 459 |
Første udgave | 2014 |
Oplagsdato | 5. feb. 2020 |
Oplag | 4 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788750043980 |
ISBN-10 | 8750043986 |
EAN | 9788750043980 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |