Strategisk kommunikation
150,00 kr
På lager
ISBN
9788759309810
Kvalitetsstyring og måling af kommunikation er aktiviteter, der på hver sin måde kobler virksomhedens kommunikationsarbejde sammen med den overordnede strategi og ledelse. Men hvordan arbejder man strategisk med virksomhedens kommunikation? Og hvordan dokumenterer kommunikationsafdelingen, at man er den nye strategiske rolle værdig?
Denne bog giver inspiration til arbejdet med disse nye udfordringer i form af to nyudviklede værktøjer - kommunikationsproceduren og den strategiske kommunikationsmåling. Det er ikke indviklede, videnskabelige metoder, men gennemtænkte ""brugsmodeller"
Denne bog giver inspiration til arbejdet med disse nye udfordringer i form af to nyudviklede værktøjer - kommunikationsproceduren og den strategiske kommunikationsmåling. Det er ikke indviklede, videnskabelige metoder, men gennemtænkte ""brugsmodeller"
Undertitel | kvalitetsstyring og måling |
---|---|
Forfatter | Helle Petersen |
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 29. aug. 2002 |
Sideantal | 90 |
Bredde | 128 |
Højde | 200 |
Dybde | 7 |
Vægt | 127 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 22. nov. 2019 |
Oplag | 5 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788759309810 |
ISBN-10 | 8759309814 |
EAN | 9788759309810 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |