Strategisk kommunikation i en ustyrlig tid

Af: Marianne Leth Jørnø og Karin Sloth
275,00 kr
På lager
ISBN
9788759329092
I dag skal organisationer og virksomheder være parat til konstant dialog med omgivelserne på de tidspunkter og gennem de kanaler, som deres interessenter ønsker. De skal på én gang tænke langsigtet og evne løbende at tilpasse sig. Det kræver, at man arbejder strategisk med kommunikation. 
Denne bog klæder dig på til at arbejde professionelt med strategisk kommunikation inden for fem kerneområder i organisationen: interessenter, brandopbygning, emnehåndtering, forandringsprocesser og videndeling. Bogen giver dig teoretisk indsigt såvel som konkrete redskaber til, hvordan du som kommunikatør kan sikre dig, at din organisation er i harmoni med omgivelserne. 
Bogen henvender sig til praktikeren såvel som til den studerende på DMJX-, akademi- og diplomuddannelserne i kommunikation, hvor bogen kan bruges som grundbog. Foruden adskillige redskaber og modeller er bogen suppleret med en række videoer, hvor garvede kommunikatører fortæller, hvordan de i praksis arbejder med bogens emner.
Specifikationer
Forfatter Marianne Leth Jørnø og Karin Sloth
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Kommunikationsstudier
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 14. jun. 2019
Sideantal 250
Bredde 0
Højde 0
Dybde 16
Vægt 0
Første udgave 0
Oplagsdato 14. jun. 2019
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788759329092
ISBN-10 8759329092
EAN 9788759329092
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.