Strategisk kommunikation på sociale medier
30,00 kr
2
ISBN
9788759326602
I dette kapitel introducerer Lisbeth Klastrup kort til udfordringer ved og muligheder for at kommunikere strategisk på de sociale netværksmedier.
Kapitlet præsenterer aktuel viden om og forskning inden for feltet, og viser i forlængelse af bogen Sociale netværksmedier, hvordan man kan forstå brugernes interaktion med organisationer og brands på de sociale netværksmedier som et samspil mellem brugernes behov, organisationens handlen og mediets egne rammer.
Lisbeth Klastrup kommer også ind på, hvordan man skal indtænke brugeren i kommunikationen, og hvordan man får gennemslagskraft i en kaotisk medievirkelighed.
Forfatter | Henrik Schjerning |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Paperback |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. nov. 2016 |
Sideantal | 30 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 1. nov. 2016 |
Oplag | 0 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788759326602 |
ISBN-10 | 8759326603 |
EAN | 9788759326602 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |