Strategisk udvikling i markedsperspektiv

Af: Jan Bendix;Per Vagn Freytag;Jørnn Ladegaard
325,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788776754693
En lærebog, primært, rettet mod undervisning i faget strategisk planlægning på ingeniøruddannelserne. Bogen tjener til at give de ingeniørstuderende en forståelse for strategi og markedsføring og forudsætter en grundlæggende forståelse af markedsføring. Bogen omtaler en vifte af arbejdsopgaver, som er eller bliver hverdag i en moderne, markedsorienteret ingeniørrolle, hvor marketing er integreret med de øvrige forretningsprocesser. Blandt bogens temaer er relationsmarkedsføring, målstyring og afsætningskanaler.
Specifikationer
Forfatter Jan Bendix;Per Vagn Freytag;Jørnn Ladegaard
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For efter/videreuddannelse, For erhvervsuddannelse, Organisationsteori og organisationspsykologi, Økonomi
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 8. jan. 2009
Sideantal 192
Bredde 172
Højde 240
Dybde 13
Vægt 426
Første udgave 2009
Oplagsdato 8. jan. 2009
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776754693
ISBN-10 8776754693
EAN 9788776754693
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Lisbeth Neigaard
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.