Strategisk udvikling i markedsperspektiv
325,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788776754693
En lærebog, primært, rettet mod undervisning i faget strategisk planlægning på ingeniøruddannelserne. Bogen tjener til at give de ingeniørstuderende en forståelse for strategi og markedsføring og forudsætter en grundlæggende forståelse af markedsføring. Bogen omtaler en vifte af arbejdsopgaver, som er eller bliver hverdag i en moderne, markedsorienteret ingeniørrolle, hvor marketing er integreret med de øvrige forretningsprocesser. Blandt bogens temaer er relationsmarkedsføring, målstyring og afsætningskanaler.
Forfatter | Jan Bendix;Per Vagn Freytag;Jørnn Ladegaard |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For efter/videreuddannelse, For erhvervsuddannelse, Organisationsteori og organisationspsykologi, Økonomi |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 8. jan. 2009 |
Sideantal | 192 |
Bredde | 172 |
Højde | 240 |
Dybde | 13 |
Vægt | 426 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 8. jan. 2009 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776754693 |
ISBN-10 | 8776754693 |
EAN | 9788776754693 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Lisbeth Neigaard |
Illustreret i farver/sh | Nej |