Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori

368,75 kr
Nyt oplag er under forberedelse.
ISBN
9788759308981
Sælges via Academicbooks - kontakt: academicbooks@academicbooks.dk 

Fås som e-bog 9788759328002

Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing - virksomhedens måde at indgå i samspil med sin kontekst på.Med disse teorier og modeller placerer bogen sig i brudfladerne mellem økonomisk teori, organisationsteori og sociologi - også kaldet økonomisk sociologi.3. udgaven indeholder væsentlige ændringer og forbedringer i forhold til de forrige udgaver.Disse reflekterer erfaringer fra undervisning med bogen på flere uddannelser på CBS og på andre universiteter og handelshøjskoler.Således er indholdet i mange kapitler omarbejdet betragteligt med uddybninger af indholdet og tilføjelser af nye afsnit.Der er også kommet nye cases til og ældre cases er blevet ajourført.
Specifikationer
Undertitel kontekstuel virksomhedsteori
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 27. jan. 2006
Sideantal 382
Bredde 154
Højde 230
Dybde 26
Vægt 641
Første udgave 0
Oplagsdato 20. maj 2016
Oplag 3
Udgave 3
ISBN-13 9788759308981
ISBN-10 8759308982
EAN 9788759308981
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.