Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori
368,75 kr
Nyt oplag er under forberedelse.
ISBN
9788759308981
Sælges via Academicbooks - kontakt: academicbooks@academicbooks.dk
Fås som e-bog 9788759328002
Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing - virksomhedens måde at indgå i samspil med sin kontekst på.Med disse teorier og modeller placerer bogen sig i brudfladerne mellem økonomisk teori, organisationsteori og sociologi - også kaldet økonomisk sociologi.3. udgaven indeholder væsentlige ændringer og forbedringer i forhold til de forrige udgaver.Disse reflekterer erfaringer fra undervisning med bogen på flere uddannelser på CBS og på andre universiteter og handelshøjskoler.Således er indholdet i mange kapitler omarbejdet betragteligt med uddybninger af indholdet og tilføjelser af nye afsnit.Der er også kommet nye cases til og ældre cases er blevet ajourført.
Undertitel | kontekstuel virksomhedsteori |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 27. jan. 2006 |
Sideantal | 382 |
Bredde | 154 |
Højde | 230 |
Dybde | 26 |
Vægt | 641 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 20. maj 2016 |
Oplag | 3 |
Udgave | 3 |
ISBN-13 | 9788759308981 |
ISBN-10 | 8759308982 |
EAN | 9788759308981 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |