Styrken ved professionel læring
453,75 kr
På lager
ISBN
9788771601893
Kompetenceudvikling af lærere beskrives ofte som nøglen til skoleforbedring, men lever sjældent op til sit løfte. I denne bog præsenterer den anerkendte newzealandske uddannelsesforsker Helen Timperley en researchbaseret tilgang til professionel læring, der understøtter læreres egen læringsproces og dermed resulterer i forbedringer i elevernes læring. Kernen i dette forbedringsarbejde er en cyklisk og vidensopbyggende undersøgelsesmodel, der skal hjælpe skoleledere med at igangsætte en effektiv kompetence-udvikling. Modellen har eleverne som referencepunkter og er udviklet ud fra research og evidens om, hvordan man lærer bedst, og hvad det vil sige at arbejde professionelt med dette.
Forfatter | Helen S. Timperley |
---|---|
Forlag | Dafolo |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Uddannelsesadministration og uddannelsesorganisering |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 21. feb. 2018 |
Sideantal | 163 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Dybde | 9 |
Vægt | 397 |
Første udgave | 2018 |
Oplagsdato | 21. feb. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Ledelse for læring |
ISBN-13 | 9788771601893 |
ISBN-10 | 8771601899 |
EAN | 9788771601893 |
Sprog | eng |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | Søren Søgaard |
Foreword Author | Lars Qvortrup |
Illustreret i farver/sh | Nej |