Styrken ved professionel læring
453,75 kr
På lager
ISBN
9788771601893
Kompetenceudvikling af lærere beskrives ofte som nøglen til skoleforbedring, men lever sjældent op til sit løfte. I denne bog præsenterer den anerkendte newzealandske uddannelsesforsker Helen Timperley en researchbaseret tilgang til professionel læring, der understøtter læreres egen læringsproces og dermed resulterer i forbedringer i elevernes læring. Kernen i dette forbedringsarbejde er en cyklisk og vidensopbyggende undersøgelsesmodel, der skal hjælpe skoleledere med at igangsætte en effektiv kompetence-udvikling. Modellen har eleverne som referencepunkter og er udviklet ud fra research og evidens om, hvordan man lærer bedst, og hvad det vil sige at arbejde professionelt med dette.
| Forfatter | Helen S. Timperley |
|---|---|
| Forlag | Dafolo |
| Indbinding | Paperback |
| Thema koder | Uddannelsesadministration og uddannelsesorganisering |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | DAF |
| Udgivelsesdato | 21. feb. 2018 |
| Sideantal | 163 |
| Bredde | 170 |
| Højde | 240 |
| Dybde | 9 |
| Vægt | 397 |
| Første udgave | 2018 |
| Oplagsdato | 21. feb. 2018 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| Serie | Ledelse for læring |
| ISBN-13 | 9788771601893 |
| ISBN-10 | 8771601899 |
| EAN | 9788771601893 |
| Sprog | eng |
| Orignalsprog | dan |
| Oversætter | Søren Søgaard |
| Foreword Author | Lars Qvortrup |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



