Succes bag disken
198,75 kr
211
ISBN
9788711938836
Hvilken ekspedient har ikke indimellem bittert måttet se en kunde gå tomhændet fra disken uden at forstå, hvorfor kunden skiftede mening, lige inden tegnebogen var kommet op af lommen? Harry Motors bog lærer sælgere at læse kundens signaler, hvilke taktikker der virker bedst, og hvordan man får solgt varen, om det er over disken eller over telefonen.
Harry "Motor" Jensen (1921-2001) var en dansk erhvervsmand, journalist og forfatter, som særligt er kendt for sit arbejde inden for bilsektoren. Han var i en årrække direktør for Volvo Danmark og sidenhen i Australien. I årene 1957-1988 stod han for "Teknisk brevkasse" i FDM‘s medlemsblad "Motor", og i dag kender de fleste ham ved navnet Harry Motor.
Harry "Motor" Jensen (1921-2001) var en dansk erhvervsmand, journalist og forfatter, som særligt er kendt for sit arbejde inden for bilsektoren. Han var i en årrække direktør for Volvo Danmark og sidenhen i Australien. I årene 1957-1988 stod han for "Teknisk brevkasse" i FDM‘s medlemsblad "Motor", og i dag kender de fleste ham ved navnet Harry Motor.
Forfatter | Harry Motor |
---|---|
Forlag | Saga |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | 1980 til 1989, Forretningsstrategier, Kundeservice, Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse |
Varegruppe | Merkonom |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 17. apr. 2018 |
Sideantal | 163 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2018 |
Oplagsdato | 17. apr. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788711938836 |
ISBN-10 | 8711938838 |
EAN | 9788711938836 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |