Supply Chain Management and Marketing

Af: Thomas Lindholm Uth;Jens Lassen;Jesper Gudman Frederiksen;Holger B. Nielsen
380,00 kr
På lager
ISBN
9788741263663

Supply Chain Management and Marketing er engelsk udgave af Supply chain management og marketing - organisering og optimering af forsyningskæden. Det er en praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden.

Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de væsentligste kanaler på BtB- og BtC-markederne, herunder detailleddets fysiske og webbaserede butikker samt integrationen mellem kanaler i form af omnichannel.

Bogen gør ligeledes læseren i stand til at træffe valg om sortimentsstyring, håndtere relationer og fastlægge de planlægningsprincipper, der skal styre forsyningskædens aktiviteter på baggrund af viden om kædens målgruppe. Endelig gennemgås også indkøb samt styring af lagre og fysisk distribution i forsyningskæden. Udgangspunktet for bogen er SCM-tankegangen, hvor der tænkes i logistisk effektivitet og optimal logistisk strategi.

Bogen er rettet mod praksisorienterede erhvervsrettede uddannelser og passer fx til 2. semester på markedsføringsøkonomuddannelsen.

Som underviser kan du få adgang til forlagets undervisersite, hvor du kan finde lektionsplaner, cases, opgaver og PowerPoints til brug i undervisningen. Kontakt hrf@hansreitzel.dk for at få adgang til sitet og de mange ekstra ressourcer, der knytter sig til bogen.

Specifikationer
Forfatter Thomas Lindholm Uth;Jens Lassen;Jesper Gudman Frederiksen;Holger B. Nielsen
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder Distributionsledelse og logistikledelse, For korte videregående uddannelser
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 31. jan. 2017
Sideantal 232
Bredde 174
Højde 241
Dybde 12
Vægt 452
Første udgave 2017
Oplagsdato 21. jun. 2021
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788741263663
ISBN-10 8741263663
EAN 9788741263663
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.