Supply chain management og marketing

Af: Thomas Lindholm Uth;Jesper Gudman Frederiksen;Jens Lassen;Holger B. Nielsen
380,00 kr
På lager
ISBN
9788741263656

Supply chain management og marketing er en ny, praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden.

Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de væsentligste kanaler på BtB- og BtC-markederne, herunder detailleddets fysiske og webbaserede butikker samt integrationen mellem kanaler i form af omnichannel.

Bogen gør ligeledes læseren i stand til at træffe valg om sortimentsstyring, håndtere relationer og fastlægge de planlægningsprincipper, der skal styre forsyningskædens aktiviteter på baggrund af viden om kædens målgruppe. Endelig gennemgås også indkøb samt styring af lagre og fysisk distribution i forsyningskæden. Udgangspunktet for bogen er SCM-tankegangen, hvor der tænkes i logistisk effektivitet og optimal logistisk strategi.

Bogen er rettet mod praksisorienterede erhvervsrettede uddannelser og passer fx til 2. semester på markedsføringsøkonomuddannelsen.

På forlagets site for undervisere findes en detaljeret lektionsplan og andre materialer til undervisere. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.

Specifikationer
Undertitel Organisering og optimering af forsyningskæden
Forfatter Thomas Lindholm Uth;Jesper Gudman Frederiksen;Jens Lassen;Holger B. Nielsen
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Indkøb, Økonomi
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 5. aug. 2016
Sideantal 232
Bredde 174
Højde 246
Dybde 14
Vægt 464
Første udgave 2016
Oplagsdato 17. apr. 2023
Oplag 4
Udgave 1
ISBN-13 9788741263656
ISBN-10 8741263656
EAN 9788741263656
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.