Synlighed er eksistens
186,25 kr
500
ISBN
9788776650025
* Hvordan får man 85.000 mennesker til at sætte sig i skoven for at se teater?
* Hvordan får man en international tv-begivenhed til at blive et nationalt tilløbsstykke, når folk i stedet kunne sidde i sofaen og se det hele fra første parket?
* Hvorfor kan man få folk til at stå i kø natten over for at sikre sig billet til en begivenhed der først finder sted 6 måneder senere?
* Kan man relancere en international koncert med held - og uden at tabe ansigt?
* Kan man tegne en klar profil af en begivenhed og finde ud af hvad det er for en?
* Har en event et specielt ´DNA´?
* Kan man bane vejen for en spillefilms succes ved at fremhæve dens gastronomiske kvaliteter?
* Kan man fange den danske presses opmærksomhed ved at forbigå den i første omgang?
Christian Have fortæller i Synlighed er eksistens om samspillet mellem medier, kunstnere, kulturliv og et publikum der i dag vil være ´medaktører´ og ikke blot ´til stede´. Og bogen beskriver kunstens og kulturens vilkår midt i det turbulente mediehav, med en række eksempler på formidling og synliggørelsen af kunsten og kulturen, en synliggørelse der i dag er en forudsætning for at eksistere i det offentlige rum.
* Hvordan får man en international tv-begivenhed til at blive et nationalt tilløbsstykke, når folk i stedet kunne sidde i sofaen og se det hele fra første parket?
* Hvorfor kan man få folk til at stå i kø natten over for at sikre sig billet til en begivenhed der først finder sted 6 måneder senere?
* Kan man relancere en international koncert med held - og uden at tabe ansigt?
* Kan man tegne en klar profil af en begivenhed og finde ud af hvad det er for en?
* Har en event et specielt ´DNA´?
* Kan man bane vejen for en spillefilms succes ved at fremhæve dens gastronomiske kvaliteter?
* Kan man fange den danske presses opmærksomhed ved at forbigå den i første omgang?
Christian Have fortæller i Synlighed er eksistens om samspillet mellem medier, kunstnere, kulturliv og et publikum der i dag vil være ´medaktører´ og ikke blot ´til stede´. Og bogen beskriver kunstens og kulturens vilkår midt i det turbulente mediehav, med en række eksempler på formidling og synliggørelsen af kunsten og kulturen, en synliggørelse der i dag er en forudsætning for at eksistere i det offentlige rum.
Undertitel | kunstens og kulturens PR og kommunikation |
---|---|
Forfatter | Christian Have |
Forlag | ICMM |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Kultur, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 2. sep. 2004 |
Sideantal | 158 |
Bredde | 162 |
Højde | 234 |
Dybde | 10 |
Vægt | 392 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 2. sep. 2004 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776650025 |
ISBN-10 | 8776650022 |
EAN | 9788776650025 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |