Synlighed er eksistens
186,25 kr
500
ISBN
9788776650025
* Hvordan får man 85.000 mennesker til at sætte sig i skoven for at se teater?
* Hvordan får man en international tv-begivenhed til at blive et nationalt tilløbsstykke, når folk i stedet kunne sidde i sofaen og se det hele fra første parket?
* Hvorfor kan man få folk til at stå i kø natten over for at sikre sig billet til en begivenhed der først finder sted 6 måneder senere?
* Kan man relancere en international koncert med held - og uden at tabe ansigt?
* Kan man tegne en klar profil af en begivenhed og finde ud af hvad det er for en?
* Har en event et specielt ´DNA´?
* Kan man bane vejen for en spillefilms succes ved at fremhæve dens gastronomiske kvaliteter?
* Kan man fange den danske presses opmærksomhed ved at forbigå den i første omgang?
Christian Have fortæller i Synlighed er eksistens om samspillet mellem medier, kunstnere, kulturliv og et publikum der i dag vil være ´medaktører´ og ikke blot ´til stede´. Og bogen beskriver kunstens og kulturens vilkår midt i det turbulente mediehav, med en række eksempler på formidling og synliggørelsen af kunsten og kulturen, en synliggørelse der i dag er en forudsætning for at eksistere i det offentlige rum.
* Hvordan får man en international tv-begivenhed til at blive et nationalt tilløbsstykke, når folk i stedet kunne sidde i sofaen og se det hele fra første parket?
* Hvorfor kan man få folk til at stå i kø natten over for at sikre sig billet til en begivenhed der først finder sted 6 måneder senere?
* Kan man relancere en international koncert med held - og uden at tabe ansigt?
* Kan man tegne en klar profil af en begivenhed og finde ud af hvad det er for en?
* Har en event et specielt ´DNA´?
* Kan man bane vejen for en spillefilms succes ved at fremhæve dens gastronomiske kvaliteter?
* Kan man fange den danske presses opmærksomhed ved at forbigå den i første omgang?
Christian Have fortæller i Synlighed er eksistens om samspillet mellem medier, kunstnere, kulturliv og et publikum der i dag vil være ´medaktører´ og ikke blot ´til stede´. Og bogen beskriver kunstens og kulturens vilkår midt i det turbulente mediehav, med en række eksempler på formidling og synliggørelsen af kunsten og kulturen, en synliggørelse der i dag er en forudsætning for at eksistere i det offentlige rum.
| Undertitel | kunstens og kulturens PR og kommunikation |
|---|---|
| Forfatter | Christian Have |
| Forlag | ICMM |
| Indbinding | Hæftet |
| Varegruppe | Kultur, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 2. sep. 2004 |
| Sideantal | 158 |
| Bredde | 162 |
| Højde | 234 |
| Dybde | 10 |
| Vægt | 392 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 2. sep. 2004 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788776650025 |
| ISBN-10 | 8776650022 |
| EAN | 9788776650025 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



