Tag ansvar for kunden

Af: Tomas Lykke
300,00 kr
500
ISBN
9788702126334
I gamle dage hed det: Kunden har altid ret. I dag siger topcheferne faktisk det samme, med lidt opdaterede ord: B edre kundeoplevelser er vores førsteprioritet!“ Men ser det sådan ud i virkeligheden, i butikken og i netshoppen? – Får kunderne den service, de ønsker? Får de den service, som gør, at de besøger butikken igen og endda anbefaler den til deres familie og venner? Alt for sjældent, kan man læse i denne bog. Og de fleste kunder er nok enige. Tag ansvar for kunden er en praktisk bog for dig, som ønsker at skabe ændringer til gavn for kunderne i din virksomhed. Bogen viser, at det kan skabe en dramatisk effekt på indtjening, kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed, hvis virksomheder gør meget mere for at skabe bedre kundeservice. Bogen indeholder en række konkrete anbefalinger og illustrative eksempler, som kan forbedre virksomhedens kundeservice. Forfatteren har stået i spidsen for TDC’s rejse mod en bedre kundeoplevelse. Tomas Lykke Nielsen påstår ikke, at TDC har fuldført kunderejsen – men giver et nuanceret indblik i de udfordringer, TDC kæmper med.
Specifikationer
Undertitel - og invester i din bundlinje!
Forfatter Tomas Lykke
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Kundeservice, Ledelse og ledelsesteknikker
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 15. jun. 2012
Sideantal 206
Bredde 140
Højde 221
Dybde 18
Vægt 345
Første udgave 0
Oplagsdato 13. sep. 2016
Oplag 4
Udgave 1
ISBN-13 9788702126334
ISBN-10 8702126334
EAN 9788702126334
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Helle Harder
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.