Tag ansvar for kunden
300,00 kr
500
ISBN
9788702126334
I gamle dage hed det: Kunden har altid ret. I dag siger topcheferne faktisk det samme, med lidt opdaterede ord: B edre kundeoplevelser er vores førsteprioritet!“ Men ser det sådan ud i virkeligheden, i butikken og i netshoppen? – Får kunderne den service, de ønsker? Får de den service, som gør, at de besøger butikken igen og endda anbefaler den til deres familie og venner? Alt for sjældent, kan man læse i denne bog. Og de fleste kunder er nok enige.
Tag ansvar for kunden er en praktisk bog for dig, som ønsker at skabe ændringer til gavn for kunderne i din virksomhed. Bogen viser, at det kan skabe en dramatisk effekt på indtjening, kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed, hvis virksomheder gør meget mere for at skabe bedre kundeservice.
Bogen indeholder en række konkrete anbefalinger og illustrative eksempler, som kan forbedre virksomhedens kundeservice. Forfatteren har stået i spidsen for TDC’s rejse mod en bedre kundeoplevelse. Tomas Lykke Nielsen påstår ikke, at TDC har fuldført kunderejsen – men giver et nuanceret indblik i de udfordringer, TDC kæmper med.
Undertitel | - og invester i din bundlinje! |
---|---|
Forfatter | Tomas Lykke |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Kundeservice, Ledelse og ledelsesteknikker |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 15. jun. 2012 |
Sideantal | 206 |
Bredde | 140 |
Højde | 221 |
Dybde | 18 |
Vægt | 345 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 13. sep. 2016 |
Oplag | 4 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702126334 |
ISBN-10 | 8702126334 |
EAN | 9788702126334 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Helle Harder |
Illustreret i farver/sh | Nej |