Tak for hjælpen!

Af: Brian Vang
198,75 kr
På lager
ISBN
9788740469653
‘TAK FOR HJÆLPEN’, er den respons, som kunden giver dig, når kunden har fået god hjælp, og når kunden føler sig godt behandlet. Denne bog er en praktisk håndbog til dig, som arbejder med service. Bogen giver dig konkrete råd og anvisning på, hvordan du skaber gode kundedialoger og kundekontakt, uanset om du arbejder med kunder eller borgere. Der sættes fokus på den aktuelle situation, hvor du enten er i telefonisk kontakt med kunden, eller hvor du står ansigt til ansigt med kunden. Bogen er derfor relevant for dig som f.eks. arbejder i et kundecenter, i borgerservice, er ejendoms- mægler, kørende tekniker, IT-supporter, eller blot møder kunder i andre sammenhænge. Brian Vang, som er forfatter til denne bog, har lyttet til tusindvis af kundedialoger i både den private og offentlige sektor. Han deler i bogen sine erfaringer i forhold til hvad der skaber henholdsvis gode og knapt så gode kundedialoger.
Specifikationer
Undertitel En praktisk håndbog til optimering af kundedialog og kundekontakt
Forfatter Brian Vang
Forlag Saxo Publish
Indbinding Paperback
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 26. jun. 2021
Sideantal 118
Bredde 200
Højde 320
Dybde 18
Vægt 400
Første udgave 0
Oplagsdato 26. jun. 2021
Oplag 0
Udgave 2
ISBN-10 8740469654
EAN 9788740469653
Sprog dan
Orignalsprog null
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.