The Marketing Framework
295,00 kr
På lager
ISBN
9788776755065
The Marketing Framework er bind 1 i serien International Marketing and Sales. Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på 1. semester, men kan nemt bruges på andre uddannelser. Bogen er skrevet i et nemt forståeligt sprog og bruger hverdagseksempler og cases til at indføre de studerende i teorien.
Indhold: Introduktion til markedsføring, analyse af virksomheden og dens omgivelser, strategisk planlægning, købsadfærd (BtC og BtB).
Undertitel | International Marketing and Sales |
---|---|
Forfatter | Poul K. Faarup;Jacob Aabroe Hansen |
Forlag | Gyldendal Akademisk |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 9. aug. 2010 |
Sideantal | 196 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Første udgave | 1 |
Oplagsdato | 9. aug. 2010 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776755065 |
ISBN-10 | 8776755065 |
EAN | 9788776755065 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Artist | - Special-Trykkeriet Viborg A/S |
Omslagsillustrator | Lisbeth Neigaard |
Illustreret i farver/sh | Nej |