The Marketing Framework

Af: Poul K. Faarup;Jacob Aabroe Hansen
295,00 kr
På lager
ISBN
9788776755065
The Marketing Framework er bind 1 i serien International Marketing and Sales. Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på 1. semester, men kan nemt bruges på andre uddannelser. Bogen er skrevet i et nemt forståeligt sprog og bruger hverdagseksempler og cases til at indføre de studerende i teorien. Indhold: Introduktion til markedsføring, analyse af virksomheden og dens omgivelser, strategisk planlægning, købsadfærd (BtC og BtB).  
Specifikationer
Undertitel International Marketing and Sales
Forfatter Poul K. Faarup;Jacob Aabroe Hansen
Forlag Gyldendal Akademisk
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 9. aug. 2010
Sideantal 196
Bredde 170
Højde 240
Første udgave 1
Oplagsdato 9. aug. 2010
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776755065
ISBN-10 8776755065
EAN 9788776755065
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist - Special-Trykkeriet Viborg A/S
Omslagsillustrator Lisbeth Neigaard
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.