The Marketing Framework
295,00 kr
På lager
ISBN
9788776755065
The Marketing Framework er bind 1 i serien International Marketing and Sales. Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på 1. semester, men kan nemt bruges på andre uddannelser. Bogen er skrevet i et nemt forståeligt sprog og bruger hverdagseksempler og cases til at indføre de studerende i teorien.
Indhold: Introduktion til markedsføring, analyse af virksomheden og dens omgivelser, strategisk planlægning, købsadfærd (BtC og BtB).
| Undertitel | International Marketing and Sales |
|---|---|
| Forfatter | Poul K. Faarup;Jacob Aabroe Hansen |
| Forlag | Gyldendal Akademisk |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
| Varegruppe | Økonomi |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 9. aug. 2010 |
| Sideantal | 196 |
| Bredde | 170 |
| Højde | 240 |
| Første udgave | 1 |
| Oplagsdato | 9. aug. 2010 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788776755065 |
| ISBN-10 | 8776755065 |
| EAN | 9788776755065 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Artist | - Special-Trykkeriet Viborg A/S |
| Omslagsillustrator | Lisbeth Neigaard |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



