Tilbage til virkeligheden
300,00 kr
500
ISBN
9788702130065
Tilbage til virkeligheden er et skarpt opgør med virksomheders fokus på kortsigtet profit, finansiel ingeniørskab og kalorietom markedsføring.
Vi er på vej ind i en hypertransparent verden, hvor alle potentielt ved alt om dig, din virksomhed og dit produkt. Det kræver radikal nytænkning af, hvordan der skabes værdi. Vi skal tilbage til at fokusere på produktet i stedet for at promovere, prissætte eller placere os til succes. Det skal gøres gennem en total sammensmeltning af produktudvikling og kommunikation.
I bogen præsenteres et banebrydende nyt perspektiv på marketing, som allerede har vakt stor international genklang. Den giver et enestående indblik i, hvordan de mest succesfulde virksomheder har skabt unikke brands med eksplosiv værdi. Hemmeligheden er ekstraordinære produkter, der gør en forskel i verden, og som er umulige at komme udenom for forbrugerne.
Undertitel | Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt |
---|---|
Forfatter | Jens Martin Skibsted;Rasmus Bech Hansen |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Entreprenørskab, Industri og industrielle studier |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 14. nov. 2013 |
Sideantal | 264 |
Bredde | 140 |
Højde | 202 |
Dybde | 22 |
Vægt | 347 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 14. nov. 2013 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702130065 |
ISBN-10 | 8702130065 |
EAN | 9788702130065 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Kontrapunkt, Bo Linnemann |
Illustreret i farver/sh | Nej |