Tilbage til virkeligheden

Af: Jens Martin Skibsted;Rasmus Bech Hansen
300,00 kr
500
ISBN
9788702130065
Tilbage til virkeligheden er et skarpt opgør med virksomheders fokus på kortsigtet profit, finansiel ingeniørskab og kalorietom markedsføring. Vi er på vej ind i en hypertransparent verden, hvor alle potentielt ved alt om dig, din virksomhed og dit produkt. Det kræver radikal nytænkning af, hvordan der skabes værdi. Vi skal tilbage til at fokusere på produktet i stedet for at promovere, prissætte eller placere os til succes. Det skal gøres gennem en total sammensmeltning af produktudvikling og kommunikation. I bogen præsenteres et banebrydende nyt perspektiv på marketing, som allerede har vakt stor international genklang. Den giver et enestående indblik i, hvordan de mest succesfulde virksomheder har skabt unikke brands med eksplosiv værdi. Hemmeligheden er ekstraordinære produkter, der gør en forskel i verden, og som er umulige at komme udenom for forbrugerne.
Specifikationer
Undertitel Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt
Forfatter Jens Martin Skibsted;Rasmus Bech Hansen
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Entreprenørskab, Industri og industrielle studier
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 14. nov. 2013
Sideantal 264
Bredde 140
Højde 202
Dybde 22
Vægt 347
Første udgave 0
Oplagsdato 14. nov. 2013
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702130065
ISBN-10 8702130065
EAN 9788702130065
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Kontrapunkt, Bo Linnemann
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.