Top of Mind
198,75 kr
500
ISBN
9788760918605
Bogen udkom på Schultz Forlag, der nu er en del af Gyldendal-gruppen.
Sådan bliver du Top of Mind
Top of Mind er en håndbog i personlig branding, der viser smutvejen til en førsteplads på de rette menneskers mentale hitliste. En bog for alle, der vil undgå at blive misforstået og overset både privat og karrieremæssigt.
Julius Cæsar sagde engang: ”I sidste ende er det umuligt ikke at blive, hvad andre anser dig for at være.” Dette citat af et af historiens stærkeste personlige brands danner udgangspunktet for denne bog. Personlig branding handler ikke om at forstille sig, men om at vise sine hjerne- og kerneværdier frem for andre og derved komme til tops på deres mentale hitliste – i stedet for at indtage en trist bundplacering som Bottom of Mind.
”Top of Mind refererer med udgangspunkt i et bestemt tema til den person, vi først tænker på. Altså en form for hit- og huskeliste, som vi alle går rundt med i hovedet, når vi skal rubricere familie, venner, kolleger, kunder, leverandører og de andre mennesker, der omgiver os til hverdag og fest”, skriver Peter Horn bl.a.
I form af et sæt klare, gyldne regler giver bestsellerforfatteren Peter Horn en række uvurderlige og let anvendelige råd til, hvordan du lærer at mestre brandingens kunst og opnår en Top of Mind-placering, der sikrer dig en fair behandling:
- Definer din personlige etik og moral
- Tænk strategisk, brug taktik og vær operativ
- Vis altid andre mennesker opmærksomhed
- Giv altid de andre en chance til
- Lad dem forstå, at de kan betragte dig som en fortrolig
- Hjælp dem i den udstrækning, at det ikke skader dig selv
- Vær ærlig
Undertitel | Håndbog i personlig branding |
---|---|
Forfatter | Peter Horn - Peter Horn & Co. Aps. |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Indbundet |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 14. dec. 2007 |
Sideantal | 240 |
Bredde | 161 |
Højde | 235 |
Dybde | 20 |
Vægt | 474 |
Første udgave | 2007 |
Oplagsdato | 14. dec. 2007 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788760918605 |
ISBN-10 | 8760918605 |
EAN | 9788760918605 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Flemming Dupont |
Illustreret i farver/sh | Nej |