Trend Management
328,75 kr
500
ISBN
9788776640637
Trend Management er en bog der klæder læseren på til at arbejde med og forstå trends og livsstilsegmentering.
Trends påvirker virksomheder i flere og flere brancher, og Trend Management er et must for alle, der lever af at sælge livsstilsprodukter.
Trends påvirker virksomheder i flere og flere brancher, og Trend Management er et must for alle, der lever af at sælge livsstilsprodukter.
| Undertitel | en guide til at arbejde med trends |
|---|---|
| Forfatter | Henrik Vejlgaard |
| Forlag | Børsens forlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Varegruppe | Management |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 21. jun. 2005 |
| Sideantal | 210 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2005 |
| Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
| Oplag | 2 |
| Udgave | 2 |
| ISBN-13 | 9788776640637 |
| ISBN-10 | 8776640639 |
| EAN | 9788776640637 |
| Sprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





