Trend Management
328,75 kr
500
ISBN
9788776640637
Trend Management er en bog der klæder læseren på til at arbejde med og forstå trends og livsstilsegmentering.
Trends påvirker virksomheder i flere og flere brancher, og Trend Management er et must for alle, der lever af at sælge livsstilsprodukter.
Trends påvirker virksomheder i flere og flere brancher, og Trend Management er et must for alle, der lever af at sælge livsstilsprodukter.
Undertitel | en guide til at arbejde med trends |
---|---|
Forfatter | Henrik Vejlgaard |
Forlag | Børsens forlag |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 21. jun. 2005 |
Sideantal | 210 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2005 |
Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
Oplag | 2 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788776640637 |
ISBN-10 | 8776640639 |
EAN | 9788776640637 |
Sprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |