Troværdighed kommer indefra!
160,00 kr
Er under forberedelse.
ISBN
9788762904217
Markedsføringskronerne fosser ud af tv, aviser, radio og sociale medier for døve ører. Vi har mistet tiltroen til store virksomheder, kendte politikere og sågar vores egen ledelse. Hvorfor? Fordi vi, der arbejder professionelt med kommunikation, har glemt at bruge vores sunde fornuft. Vi har mistet troværdigheden. Og hvad værre er: Vi stoler for sjældent på, at den ”sande historie” er god nok. Men det er den!
I denne bog får du værktøjer til at:
• Bruge de sande historier og skabe troværdighed
• Udvikle kreative løsninger, som alle tager ejerskab af
• Spotte det, der kan gå galt - og afværge det, før det sker
Læs denne bog, hvis du er leder, kommunikationskonsulent, reklamemand/dame eller politiker. Det er simpelthen så enkelt at gøre det bedre, og alle kan mærke, den forskel det gør - med det samme!
• Bruge de sande historier og skabe troværdighed
• Udvikle kreative løsninger, som alle tager ejerskab af
• Spotte det, der kan gå galt - og afværge det, før det sker
Læs denne bog, hvis du er leder, kommunikationskonsulent, reklamemand/dame eller politiker. Det er simpelthen så enkelt at gøre det bedre, og alle kan mærke, den forskel det gør - med det samme!
Find mere på www.trovaerdighed.dk
Indholdsoversigt
Forord
Introduktion
Lusk, forvirring og tavshed
Troværdighed og åbenhed er ikke det samme
Hvad er virkeligt?
Fra daglig gråd til kollegafrokoster i fritiden
Mennesker kan faktisk godt lide forandringer
Hav fokus på afsender i stedet for modtager
Seks trin til at skabe troværdighed
Når virksomheden er lille
Find den gode historie
Tak til
Undertitel | Sådan skaber du troværdighed i professionel kommunikation |
---|---|
Forfatter | Helle Bertram |
Forlag | Djøf Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 22. apr. 2015 |
Sideantal | 88 |
Bredde | 171 |
Højde | 225 |
Dybde | 10 |
Vægt | 252 |
Første udgave | 2015 |
Oplagsdato | 22. apr. 2015 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788762904217 |
ISBN-10 | 8762904213 |
EAN | 9788762904217 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |