TV-reklamer - moderne minimyter
198,75 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788778871367
Bogen TV-REKLAMER - moderne minimyter giver blandt andet en række værktøjer til at dele tv-spots op i nogle overskuelige kategorier og til at forklare de måder, de prøver at påvirke seeren på.
Bogen er beregnet til film/tv og mediefag på gymnasie- og hf-niveau, til dansk og til samfundsfag, samt tværfagligt samarbejde og projektarbejde.
Bogen er beregnet til film/tv og mediefag på gymnasie- og hf-niveau, til dansk og til samfundsfag, samt tværfagligt samarbejde og projektarbejde.
Forfatter | Per Helmer Hansen |
---|---|
Forlag | Frydenlund |
Indbinding | Indbundet |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 22. apr. 2004 |
Sideantal | 191 |
Bredde | 176 |
Højde | 253 |
Dybde | 17 |
Vægt | 657 |
Første udgave | 2004 |
Oplagsdato | 22. apr. 2004 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788778871367 |
ISBN-10 | 8778871360 |
EAN | 9788778871367 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | null |
Artist | Claes Movin |
Illustreret i farver/sh | Nej |