TV-reklamer - moderne minimyter
198,75 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788778871367
Bogen TV-REKLAMER - moderne minimyter giver blandt andet en række værktøjer til at dele tv-spots op i nogle overskuelige kategorier og til at forklare de måder, de prøver at påvirke seeren på.
Bogen er beregnet til film/tv og mediefag på gymnasie- og hf-niveau, til dansk og til samfundsfag, samt tværfagligt samarbejde og projektarbejde.
Bogen er beregnet til film/tv og mediefag på gymnasie- og hf-niveau, til dansk og til samfundsfag, samt tværfagligt samarbejde og projektarbejde.
| Forfatter | Per Helmer Hansen |
|---|---|
| Forlag | Frydenlund |
| Indbinding | Indbundet |
| Varegruppe | Samfund, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 22. apr. 2004 |
| Sideantal | 191 |
| Bredde | 176 |
| Højde | 253 |
| Dybde | 17 |
| Vægt | 657 |
| Første udgave | 2004 |
| Oplagsdato | 22. apr. 2004 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788778871367 |
| ISBN-10 | 8778871360 |
| EAN | 9788778871367 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Oversætter | null |
| Artist | Claes Movin |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





