Udvikling af videnservice
398,75 kr
På lager
ISBN
9788757125344
Pligtlæsning for enhver, der beskæftiger sig med at udvikle eksisterende og nye markedsområder i rådgivende ingeniørvirksomheder.
Mange rådgivende virksomheder arbejder med udvikling og indførelse af nye produkter og processer.
Men hvordan foregår udviklingen af deres egne nye markedsområder egentlig?
Og hvad er betydningen af medarbejderne og medarbejdermobilitet?
Og hvorfor får én virksomhed succes med et markedsområde, som en anden ikke magter.
Dette er det første danske værk der behandler disse problemstillinger.
Forsolgt i katalog som Fornyelser i videnservice
Bemærk: Bogen er trykt med forkert ISBN på omslag og i kolofon. Restoplaget vil blive udstyret med label med korrekt nummer og stregkode
Mange rådgivende virksomheder arbejder med udvikling og indførelse af nye produkter og processer.
Men hvordan foregår udviklingen af deres egne nye markedsområder egentlig?
Og hvad er betydningen af medarbejderne og medarbejdermobilitet?
Og hvorfor får én virksomhed succes med et markedsområde, som en anden ikke magter.
Dette er det første danske værk der behandler disse problemstillinger.
Forsolgt i katalog som Fornyelser i videnservice
Bemærk: Bogen er trykt med forkert ISBN på omslag og i kolofon. Restoplaget vil blive udstyret med label med korrekt nummer og stregkode
Undertitel | udvikling af viden og nye forretningsområder i rådgivende ingeniørfirmaer |
---|---|
Forfatter | Finn Valentin, Per Vejrup-Hansen |
Forlag | Nyt Teknisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | EF |
Udgivelsesdato | 2. nov. 2004 |
Sideantal | 296 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2004 |
Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788757125344 |
ISBN-10 | 8757125341 |
EAN | 9788757125344 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |