Vil du anbefale os?

Af: Tomas Lykke
300,00 kr
500
ISBN
9788702156454
Ca. 20 procent af dine eksisterende kunder står for 80 procent af din omsætning? Så hvorfor glemmer du at fokusere på de eksisterende kunder fremfor at kapre de nye? Thomas Lykke giver råd og vejledning til, hvordan virksomheder kan fastholde og udvikle sin eksisterende kundedatabase. Han giver en række helt konkrete forslag til, hvordan enhver virksomhed kan forbedre kundeloyaliteten og måle den. Hvordan udarbejder man en kundestrategi? Hvordan fastholder man? Lær at udvikle solide kundestrategier, som sikrer, at du vinder over dine konkurrenter – nu og senere. Kundeloyalitet er stadig et nyt begreb i de fleste organisationer, og mange har svært ved at finde ud af, hvordan de skal gribe det an. I denne bog samler Tomas Lykke de bedste eksempler og praktiske erfaringer fra Danmark. Læs fx om, hvordan det på vidt forskellige måder er lykkedes LEGO, Telmore, Danfoss, Toyota, Sydbank, Spies, e-conomic og TDC at forbedre kundeloyaliteten – og hvordan de har set markante økonomiske gevinster ved det.  
Specifikationer
Undertitel Kundeloyalitet i praksis
Forfatter Tomas Lykke
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Salgsledelse og markedsføringsledelse
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. apr. 2014
Sideantal 218
Bredde 140
Højde 222
Dybde 21
Vægt 365
Første udgave 0
Oplagsdato 8. mar. 2016
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788702156454
ISBN-10 8702156454
EAN 9788702156454
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Helle Harder
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.