Vinderkoncepter

Af: Søren Merit & Trine Nielsen
298,75 kr
555
ISBN
9788776642730

Forretningsinnovation sker sjældent ved et tilfælde, derfor skal man opsøge mulighederne aktivt. Virksomheden skal udvikle de produkter og ydelser, der bliver brug for. Det gøres ved at inddrage kunder og brugere. Gennem indlevelse i brugernes drømme, præferencer og virkelighed bliver det muligt for virksomheden at udvikle, designe og tilpasse lige præcis de produkter og ydelser, der giver mening for brugerne.

Virksomhedens udviklingsteam skal tænke i helheder. På den måde opnår virksomheden, at alle væsentlige løsningselementer peger i samme retning, hvilket øger træfsikkerheden for innovationsprocessen. Kundernes verden er kompleks, og derfor skal virksomheden tilbyde kunderne en helhedsoplevelse med en grundlæggende idé. Innovationsarbejdet skal med andre ord munde ud i et træfsikkert koncept - et vinderkoncept. Forfatterne anbefaler en metodisk tilgang til konceptudvikling, med fokus på brugerinvolvering, oplevelser og helheder, at virksomheden tænker ud af løsningsboksen, samt at den bruger design- og visualiseringsværktøjer.

Specifikationer
Undertitel brugerdrevet innovation og forretningsudvikling
Forfatter Søren Merit & Trine Nielsen
Forlag Børsen
Indbinding Indbundet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 19. sep. 2007
Sideantal 309
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2006
Oplagsdato 19. sep. 2007
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788776642730
ISBN-10 8776642739
EAN 9788776642730
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.