Vinderkultur
300,00 kr
500
ISBN
9788702071825
Hvordan sætter man et hold, der igen og igen kan skabe unikke resultater? Hvordan skaber man vindere og de bedste præstationer?
I denne bog deler Lars H. Nielsen ud af sine erfaringer og metoder. Hans mangeårige erfaring som teamcoach i erhvervslivet kommer i spil, når han skitserer, hvad der skal til for at skabe en vinderkultur.
Lars H. Nielsen har været med, når ledelserne i mange af Danmarks mest succesfulde virksomheder udvikler og implementerer deres høje ambitioner og vinderkultur. Lars har selv vundet OL-medalje i roning, og han har hjulpet andre med at vinde olympisk guld og verdensmesterskaber.
Bogen er for den ambitiøse teamplayer, der her kan inspireres til at skabe de bedste resultater. Her kommer læseren tæt på problemstillinger i Jyske Bank, PANDORA og ATP, så man ved selvsyn kan se, hvordan de har taklet udfordringen med at skabe en vinderkultur.
Undertitel | Resultater kan ikke planlægges … præstationer kan |
---|---|
Forfatter | Lars H. Nielsen |
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Indbundet |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 25. aug. 2011 |
Sideantal | 208 |
Bredde | 135 |
Højde | 208 |
Dybde | 20 |
Vægt | 346 |
Første udgave | 1 |
Oplagsdato | 15. dec. 2011 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702071825 |
ISBN-10 | 8702071825 |
EAN | 9788702071825 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Lone Ravnkilde |
Illustreret i farver/sh | Nej |