Virksomhedens brug af digitale medier

Af: Kirsten Møller Wissing
125,00 kr
Udsolgt
ISBN
9788776756871
Bogen er skrevet til faget IT og kommunikation på Akademiuddannelserne. Den er bygget op omkring virksomhedens kommunikation via IT. De digitale medier skaber nye muligheder for virksomhedens kommunikation til de ansatte, eksterne interessenter og målgrupper. Forfatteren sætter fokus på kommunikation via medier som inter-, intra- og ekstranet, mail og mobiltelefoner samt andre digitale medier. Bogen indeholder en stor case, som er velegnet til brug for opgaveløsning. Virksomhedens brug af digitale medier indgår i en serie på 3 grundbøger af samme forfatter til faget IT og kommunikation. De 2 andre bøger i serien er: Virksomhedens netværkskommunikation og Databaser i virksomheden.
Specifikationer
Forfatter Kirsten Møller Wissing
Forlag HansReitzels
Indbinding e-bog (pdf-format)
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. apr. 2008
Sideantal 122
Bredde 0
Højde 0
Vægt 0
Første udgave 2008
Oplagsdato 25. apr. 2008
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776756871
ISBN-10 8776756871
EAN 9788776756871
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker 2krogh
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.