Visuel kommunikation

Af: Maria Prohazka;Marie Buus
330,00 kr
På lager
ISBN
9788741279282

Bogen skal ses som en slags grundbog i visuel kommunikation. Den er relevant for dig, der er kommunikatør i en virksomhed, professionel kreativ eller under uddannelse til at blive det.

Den indeholder alt lige fra, hvordan hjernen virker, til grundlæggende designregler og ophavsret, men også mere praktiske ting såsom hvordan du vælger de rigtige visuelle virkemidler, samarbejder med interessenter og booster din kreativitet.

Visuel kommunikation er et globalt sprog, som virksomhederne kan udnytte til deres fordel. Hvis man altså ved, hvordan man gør, og hvad der rent faktisk virker.

Denne bog er den rygsæk med værktøjer, du har brug for. Hvad enten du er den, der skaber visuel kommunikation, eller du deltager i dialogen med dem, der skal.

Visuel kommunikation – kan du se, hvad jeg mener? Giver dig solid viden, brugbare metoder og tilmed en tjekliste, som du kan basere dit slutprodukt på.

Specifikationer
Undertitel Kan du se, hvad jeg mener?
Forfatter Maria Prohazka;Marie Buus
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For højere uddannelse og universitetsuddannelse, For voksenuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 4. aug. 2020
Sideantal 168
Bredde 170
Højde 241
Dybde 10
Vægt 331
Første udgave 0
Oplagsdato 4. aug. 2020
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-10 8741279282
EAN 9788741279282
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist Kit Hansen Grafisk Kommunikation
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.