Visuel kommunikation på digitale medier

Af: Lisbeth Thorlacius
325,00 kr
Forventes at udkomme i uge 4
ISBN
9788759326725
Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram.Bogen præsenterer æstetikbegreber, designprincipper og semiotiske begreber. Derudover gennemgår den de væsentligste visuelle virkemidler i form af farver, skrifttyper, layout og billedbrug, samt aktuelle genrer og stilarter.
Bogen henvender sig til studerende på sprog-, medie- og kommunikationsuddannelser, men vil også være anvendelig for folk, som beskæftiger sig professionelt med visuel kommunikation på nettet.
Specifikationer
Forfatter Lisbeth Thorlacius
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Thema koder Internet og digitale medier
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. jan. 2018
Sideantal 268
Bredde 169
Højde 238
Dybde 14
Vægt 568
Første udgave 0
Oplagsdato 25. jan. 2018
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788759326725
ISBN-10 8759326727
EAN 9788759326725
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.