Visuel kommunikation på digitale medier
325,00 kr
Forventes at udkomme i uge 4
ISBN
9788759326725
Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram.Bogen præsenterer æstetikbegreber, designprincipper og semiotiske begreber. Derudover gennemgår den de væsentligste visuelle virkemidler i form af farver, skrifttyper, layout og billedbrug, samt aktuelle genrer og stilarter.
Bogen henvender sig til studerende på sprog-, medie- og kommunikationsuddannelser, men vil også være anvendelig for folk, som beskæftiger sig professionelt med visuel kommunikation på nettet.
Forfatter | Lisbeth Thorlacius |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Internet og digitale medier |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 25. jan. 2018 |
Sideantal | 268 |
Bredde | 169 |
Højde | 238 |
Dybde | 14 |
Vægt | 568 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 25. jan. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788759326725 |
ISBN-10 | 8759326727 |
EAN | 9788759326725 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |