Vurdering og læring
298,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788750042648
Denne bog giver læreren redskaber til, hvordan hun kan planlægge og gennemføre en undervisning, der støtter elevens fremadrettede læreproces frem for blot at bedømme hans aktuelle standpunkt. Bogen tager afsæt i tre centrale spørgsmål: Hvad skal eleven? Hvor befinder han sig? Og hvad skal han gøre for at nå sine faglige mål? Med solidt teoretisk fundament og konkrete eksempler fra undervisningen viser forfatteren, hvordan læreren kan gribe sin vurdering an. Skal den støtte elevens læring, kræver det klare forventninger, opgaver og evalueringsanvisninger, feedback og lærende vurdering. Derudover må læreren mestre testens summative vurderingsform. Bogen henvender sig til lærerstuderende og lærere på efteruddannelse.
Forfatter | Anders Jönsson |
---|---|
Forlag | Akademisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Uddannelse: eksamination og evaluering |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 2. sep. 2011 |
Sideantal | 208 |
Bredde | 140 |
Højde | 220 |
Dybde | 17 |
Vægt | 312 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 2. sep. 2011 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788750042648 |
ISBN-10 | 8750042645 |
EAN | 9788750042648 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |