#Youngster

Af: Mikkel Sandal Hansen;Patrick Walther Thomsen;Andreas von der Recke;Jacob Harlev;Mikkel Sandal Hansen;Patrick Walther Thomsen;Andreas von der Recke;Jacob Harlev;Patrick Walther Thomsen;Andreas von der Recke;Jacob Harlev;Mikkel Sandal Hansen;Jacob Harlev;Mi
498,75 kr
På lager
ISBN
9788771883404
Målrettet ledere, direktører, og HR-medarbejdere, introduceres bogen "#Youngster - 5 dogmer til at tiltrække og fastholde millennials". Din virksomheds evne til at tiltrække og fastholde unge talenter vil med garanti blive udfordret. Forfatterne bag bogen, Mikkel Sandal Hansen, Patrick Walther Thomsen, Andreas von der Recke og Jacob Harlev, har stiftet rådgivningsvirksomheden YoungConsult, som i dag drives af Andreas og Mikkel. Baseret på et studie af 500+ studerende, 45+ dybdeinterviews og case-studier af Deloitte, Les Deux og SOUNDBOKS, giver "#Youngster" dig fortællingen om unge, fortalt af unge.

De unge talenter i klassen marcherer netop nu med sine dovne skridt ind i dansk erhvervsliv. I folkemunde bliver vi kaldt Millennials, Generation Y og Generation Z. Kært barn har mange navne, men én ting er sikkert: Vi er en generation som er vores helt egen, og vi får sjældent de store roser med på vejen. Om man er enig i kritikken eller ej, kommer vi ikke udenom, at os og resten af vores fucked generation inden for få år udgør en stor del af arbejdsmarkedet.

Hvis du har været online inden for det seneste år, så er du formentlig stødt på en undersøgelse, et debatindlæg eller en artikel der behandler generationsskiftet på arbejdsmarkedet. Enten kritiseres eller lovprises vores generation. Nogle indlæg er bare sure opstød. Andre indlæg er baseret på internationale studier, gennemført af anerkendte og respekterede forskere eller konsulenthuse. Fællesnævneren er, at kommentarer eller undersøgelser ofte oprinder fra Xere eller Boomere. Folk der har læst og studeret sig til, hvordan det er at være ung med de unge.

Vi oplever ofte, at disse studier er gode forsøg, men ikke rammer hovedet på sømmet. De er ikke dybdegående nok. Den primære årsag er, at de er biased af negative holdninger, eller fordi, de ikke stiller det vigtige, nysgerrige spørgsmål: "Hvorfor?". Det har vi gjort. Det er blevet til 5 dogmer. Og de er sgu blevet gode. Det siger vores forældre selv.

Dogmer i sig selv lyder jo fandens gammelt, og det er det jo også. Dogmeidéen er at lade historien træde frem i modsætning til mediet. Som da Lars Von Trier og Thomas Vinterberg redefinerede filmindustrien med deres manifest Dogme 95. Vi redefinerer, hvad talenter i virkeligheden vil have på en arbejdsplads. Du kan bruge vores dogmer som rettesnor, inspiration eller optænding på en kold vinteraften i sommerhuset. Du bestemmer - vi kræver bare at du lytter.
Specifikationer
Undertitel 5 dogmer til at tiltrække og fastholde millennials
Forfatter Mikkel Sandal Hansen;Patrick Walther Thomsen;Andreas von der Recke;Jacob Harlev;Mikkel Sandal Hansen;Patrick Walther Thomsen;Andreas von der Recke;Jacob Harlev;Patrick Walther Thomsen;Andreas von der Recke;Jacob Harlev;Mikkel Sandal Hansen;Jacob Harlev;Mi
Forlag Books on Demand
Indbinding Paperback
Product Type paperback
Thema koder Europa, Ledelse: lederskab og motivation
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 9. apr. 2019
Sideantal 316
Bredde 210
Højde 210
Dybde 19
Vægt 650
Første udgave 2017
Oplagsdato 10. apr. 2019
Oplag 4
Udgave 1
ISBN-13 9788771883404
ISBN-10 8771883401
EAN 9788771883404
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.