Matematiske modeller i fagdidaktisk belysning
70,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
1229333
Indholdsfortegnelse:
Forord
Fire ctater
Indledning
1. Modeller og matematiseringer - en begrebsafklaring
2. Formålene med matematisering og modeller i undervisningen
3. Den utilitaristiske tendens i modeldebatten
4. Den humanistiske tendens i modeldebatten
5. Den kritiske tendens i modeldebatten
6. Matematiske modeller i den fagdidaktiske debat
Litteraturoversigt
Forord
Fire ctater
Indledning
1. Modeller og matematiseringer - en begrebsafklaring
2. Formålene med matematisering og modeller i undervisningen
3. Den utilitaristiske tendens i modeldebatten
4. Den humanistiske tendens i modeldebatten
5. Den kritiske tendens i modeldebatten
6. Matematiske modeller i den fagdidaktiske debat
Litteraturoversigt
| Undertitel | et rids af en didaktisk debat |
|---|---|
| Forfatter | Jeppe Skott |
| Forlag | Danmarks Lærerhøjskole |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 1. jan. 1992 |
| Sideantal | 122 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 1992 |
| Oplagsdato | 5. jan. 1 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 1229333 |
| EAN | 1229333 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Dansk |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



